donderdag 2 juni 2016

Eco Chic opvouwbare tassen

In de Kerstvakantie was ik in Engeland en daar spotte ik ze voor het eerst: de opvouwbare shoppers van Eco Chic. Ik kocht er een vanwege de geweldige print met roosjes, maar vooral ook vanwege de stevige kwaliteit. Deze tassen zijn niet te vergelijken met de tasjes die je bij de budget winkels of in de euro-hoek van de grotere ketens vindt. Na een paar maanden gebruik wist ik dat ze ook mooi bleven (ook niet onbelangrijk) en dus heb ik ze ook voor Stip & Bloem ingekocht. 

Inmiddels heb ik heel veel printjes, zodat er voor iedereen wel wat bij zit. Er zijn boodschappentassen, een weekendtas en rugzakken. Alles is weer plat op te vouwen, handig! 

Prijzen variĆ«ren van € 6,50 voor een shopper tot € 19,95 voor een rugzak of weekendtas.

Je vindt de hele collectie hier!






Geen opmerkingen: