zaterdag 16 maart 2013

Disaster Designs - Jan Constantine & The Aviary

Nieuw in de webshop: 2 nieuwe Disaster Designs collecties.
Allereerst mijn persoonlijke favoriet: de Jan Constantine collectie. Speciaal voor Disaster Designs ontwierp deze bekende Engelse ontwerpster een collectie, waar de liefde voor Engeland vanaf springt:

Een gedeelte heb ik al opnieuw gefotografeerd:











Deze 2 tassen zijn ook al op voorraad, maar moeten nog gefotografeerd worden: 




En deze toilettas, weekendtas en handtas hoop ik eind van de maand binnen te krijgen. 





Zucht.... ik kan er naar blijven kijken, zo mooi vind ik het. Je vindt de serie hier in de webshop. 

De 2e nieuwe collectie is The Aviary: botanische dessins op tassen, portemonnees, spiegeltjes en thermosflessen. 










Prachtig toch? Deze collectie vindt je hier.

Ik wens jullie nog een heel mooi weekend!

Geen opmerkingen: