donderdag 8 september 2016

Paraplu's!


Terwijl ik dit schrijf, schijnt ze zon in mijn gezicht en belooft het weer een warme nazomerdag te worden. Na een zomer die voor veel mensen teleurstellend was (behalve voor mij, ik ben meer een lente- en herfsttype :-) ), worden we nu getrakteerd op een prachtige nazomer met hoge temperaturen.

Het voelt dan ook een beetje raar om nu over paraplu's te schrijven. Maar die regenbuien gaan toch echt wel weer komen en dan kun je maar beter voorbereid zijn. Ik kocht daarom een collectie paraplu's in, waar ik zelf heel blij van word! Ze hebben prachtige fotoprints en ik denk dat er voor iedereen wel wat bij zit.

Je vindt ze hier in de webshop: klik

Foto paraplu € 11,99

 



Of wat dacht je van deze geweldige flamingo paraplu? Als het even droog is terwijl jij op de bus of trein wacht, zet je hem eenvoudig op zijn pootjes neerZo heb jij je handen vrij om nog even je mail of social media te checken.

Flamingo paraplu € 11,99




Voor verliefde stelletjes is deze duo paraplu wel heel erg leuk. Dit is natuurlijk ook een ideaal cadeautje bij een bruiloft of jubileum.
Duo paraplu € 18,50



Ook aan de kinderen heb ik gedacht, zijn ze niet leuk?
Kinderparaplu € 8,99



De Clayre & Eef paraplu's blijven ook in de collectie, omdat ze zo handig opvouwbaar zijn.
Opvouwbare Clayre & Eef paraplu € 13,99

Zo kom jij de herfst wel door!

ps: ze kunnen ondanks het onhandige formaat uiteraard gewoon verzonden worden. Maar ik vind het ook gezellig als je langs komt in de showroom! In dat geval krijg je ook nog eens 10% afhaalkorting. Zie ik je snel?



Geen opmerkingen: