dinsdag 22 november 2011

Nieuwe opvouwbare shoppers

Ze lagen al een tijdje op de plank, de prachtige Cath Kidston stoffen die ik in Juli uit Engeland had meegenomen. Vorige week had ik dan eindelijk tijd om nieuwe opvouwbare shoppers te maken! Een ideale tas om altijd bij je te hebben: groot genoeg voor de dagelijkse boodschappen en makkelijk op te vouwen.

De tassen zijn er in 6 dessins. De Briar Rose had ik al een tijdje in huis, ik maakte er eerder deze damestas van. In juli nam ik de Floral Gingham, Bird en Bleach Summer Blossom nog mee.

En omdat ze er zo mooi bij passen qua stijl, ook nog 2 shoppers in een blauw of roze roosje.
Je vindt ze hier in de webshop. De tassen zijn € 17,95 of € 19,95 per stuk en kunnen met brievenbuspost worden verzonden. Welke kies jij?

Geen opmerkingen: