maandag 7 november 2011

Op een grote paddestoel...






Soms is het runnen van een webshop zó leuk! Oké, eigenlijk is het runnen van een webshop altijd leuk, maar toen ik dit paddestoel lichtsnoer zag, was ik meteen verliefd. Ik heb ze onmiddelijk gereserveerd en ja hoor, daar zijn ze dan!


Normaal gesproken ga ik altijd voor een echte kerstboom met alleen maar witte versieringen. Maar nu denk ik er toch ernstig over na om dit jaar een witte boom te nemen en die vol te hangen met deze paddestoel lampjes, en natuurlijk paddestoel "ballen".



Ik weet dat het nog lang geen Kerst is, maar ik ben er klaar voor!



Tot de volgende blog!


3 opmerkingen:

Birdy Blue's zei

Deze is heeeeel leuk !!!!

Unknown zei

Ohhhhhh nu ik de foto's gewoon op de laptop zie (ipv op de mobiel) word ik helemaal hebberig! :D

Karin zei

Superleuk dat jij nu ook blogt :D
Volg je me terug?

http://thyralantijn.blogspot.com

Groetjes, Karin