donderdag 12 januari 2012

Wachten....

Het is een tijdje stil geweest van mijn kant, maar ik ben er nog hoor! De afgelopen weken liepen wat anders dan gepland, waardoor ik deze blog wat heb verwaarloosd.

Achter de schermen heb ik natuurlijk wel gewoon doorgewerkt. Ik ben nog steeds druk met de administratie van 2011 (omdat ik die steeds een kwartaal lang negeer...). Maar... ik ben ook bezig geweest met inkopen voor de webshop!
Omdat veel webshopeigenaren op hetzelfde adres inkopen, is het soms moeilijk om origineel te blijven. Daarom ben ik ook erg blij met een tip die ik van een lieve collega kreeg. Ik heb heel wat uurtjes achter mijn computer doorgebracht (handig, want ik was toch ziek) en inmiddels heb ik flink wat nieuwe artikelen besteld. En nu het moeilijkste gedeelte: wachten tot het geleverd wordt. Ik verwacht dat dat nog een paar weekjes duurt.

En nu is het natuurlijk wel leuk om alvast een preview te laten zien ;-) Vooruit dan maar! Deze iPad covers, daar was ik op slag verliefd op! Ze komen er in rood, lichtblauw en zwart, allemaal met stippen.
Ik kan niet wachten!



Ben jij, net als ik, verliefd op deze iPad cover? Reserveren kan, geheel vrijblijvend! Je ontvangt dan een mailtje zodra ze binnen zijn. Tegen die tijd is de precieze prijs ook bekend. Je kunt mailen naar info@stipenbloem.nl .

Ik neem nog maar een kop thee, terwijl ik wacht.....

Tot de volgende blog!
Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Karin zei

Wat zijn ze leuk die Ipad-covers. Veel te leuk eigenlijk...jammer dat ik geen Ipad heb :-(

Groetjes, Karin