vrijdag 27 april 2012

15-daagse moederdagactie & Koninginnedag



Voor je het weet is het al weer moederdag. Natuurlijk laat ik het hele jaar door al aan mijn moeder blijken dat ik haar waardeer, om wie ze is en omdat ze er altijd voor me is. En hoewel ik weet dat veel mensen moederdag maar een commerciële bedoening vinden, ben ik er zelf gek op. Wat is er nu leuker dan met een zorgvuldig uitgezocht cadeau(tje) aan te komen? Of als je zelf als moeder eens lekker wordt verwend? Met een ontbijtje op bed, een lief briefje of mooie tekening en een leuk cadeautje?

Om het wat makkelijker te maken heb ik een speciale rubriek op de website aangemaakt: moederdagtips. Een selectie uit het uitgebreide assortiment, voor de kleine beurs of voor de wat dikker gevulde portemonnee.
Alles in deze rubriek is op voorraad en wordt dus heel snel verzonden. Uiteraard maak ik er een mooi cadeautje van. Dat geldt trouwens voor alle bestellingen, je hoeft alleen maar even aan te geven dat het een moederdagcadeautje is en ik maak het extra feestelijk.

En om het allemaal nóg leuker te maken, doen we ook nog een leuke actie! Je ontvangt 15 dagen lang, 10% korting op je bestelling. En besteed je meer dan € 25,= (exclusief verzendkosten), dan ontvang je ook nog eens een leuk zakdoekhoesje cadeau! Gebruik voor de korting de code "mama".


Koninginnemarkt:
Woon je in (de buurt van) Alphen aan den Rijn? Kom dan vooral op Koninginnedag langs bij onze kraam in het centrum! We nemen veel koopjes mee: bijvoorbeeld alle Prinses Lillifee artikelen én alle Cath Kidston huidverzorging met maar liefst 50% korting! Ook ontvang je bij je aankopen vanaf € 7,50 een gratis goodiebag. Zeker de moeite waard dus!


Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend! 



Geen opmerkingen: