zaterdag 14 april 2012

Schaapjes in de wei... eh.... wieg

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik een blog plaatste, foei! Met de Paasdagen hebben wij heerlijk genoten van maar liefst 4 dagen Disneyland! Eigenlijk zouden we in de eerste week van januari gaan, maar wegens omstandigheden moesten we toen annuleren. En achteraf... ben ik daar eigenlijk blij om. Want wat een prachtig weer hebben we gehad!

Ik kan jullie helaas niet vermoeien met Disney foto's, want die hebben we (tot mijn grote schande) niet meer gemaakt. Omdat wij eigenlijk ieder jaar wel gaan (ja, grote fans...) schiet dat er nu een beetje in. Maar het was super, we gaan snel weer sparen voor nieuwe abonnementen :-).

Geen Disney foto's dus, maar ik laat jullie ook veel liever foto's zien van mijn nieuwste aanwinsten voor de webshop!

Kijk nou.... wat lief!!






Zijn het geen schatjes? Je vindt ze in de rubriek baby in de webshop. Dit zijn natuurlijk super kraamcadeautjes, maar onze dochter Megan (10 jaar) is er ook helemaal verliefd op en ik verkocht zelfs al een schapendoekje als cadeautje voor een meisje van 16 :-).

Er is nog veel meer nieuws, neem je snel een kijkje?

Tot slot: een heel fijn weekend, ik hoop op veel zon!

Geen opmerkingen: