woensdag 13 november 2013

Alfabet stempelkistje - maak je eigen kleihangers!








Deze kleine alfabet stempelkistjes heb ik al een tijdje in de webshop staan, en zijn een van mijn populairste artikelen. Vorige week kwamen er nieuwe modellen binnen: grotere kistjes met een alfabet in hoofdletters, een alfabet in kleine letters, alle cijfers én diverse leestekens. Ideaal, alles in één kistje. Het kistje kost € 17,95 en zeg nou zelf: hier heb je jaren plezier van.

Op Pinterest zag ik al hele leuke kleihangers voorbij komen, en ik kan niet wachten om de stempels op deze manier te gaan gebruiken. Esmeralda van www.esmee-styling.nl  was me al voor, ze schreef er een blogje over.


Het eindresultaat van mijn kersthangers kom ik jullie zeker laten zien!

De stempelkistjes vind je hier
Esmeralda's blog vind je hier

Er zijn nog veel meer leuke stempels in mijn webshop te vinden, hieronder een impressie!





Geen opmerkingen: