zaterdag 12 april 2014

Frisse voorjaars make-over!

Afgelopen week heb ik mijn blog een frisse make-over gegeven. Wat strakker van opmaak, een nieuwe banner en je klikt nu ook eenvoudig door naar de verschillende social media waarop ik actief ben. Wist je bijvoorbeeld dat ik naast Twitter, Facebook en Pinterest, nu ook een Instagram account heb? Hier plaats ik vooral kijkjes achter de schermen, en gun ik je een blik in mijn privé leven. Leuk als je me daar komt volgen, je vindt alle social media linkjes bovenin de menubalk.

Vind jij Bloglovin ook zo handig? Ik vind het heerlijk om 's avonds op de bank met de iPad al die leuke blogs te lezen. Met de handige knop in de rechter menubalk kun je deze blog nu ook met één druk op de knop volgen.

Ook al heeft deze blog een beetje stil gestaan, de webshop stond dat zeker niet! Er zijn heel veel nieuwe artikelen online gezet. Je vindt deze altijd heel snel door even naar de rubriek NIEUW te klikken.

Bijvoorbeeld de nieuwe collectie SJAALTJES. Wat een leuke reacties kwamen daar op! Ik heb er al heel wat in mogen pakken. Het zijn dan ook prachtige dessins en wel hele leuke kleuren voor dit voorjaar.


 De prijzen beginnen bij slechts € 6,75 en alle sjaaltjes passen door de brievenbus.

Niet alleen trendy, maar ook practisch: deze 100% katoenen sjaals met prachtige rozen en bolletjes aan de uiteinden. Dubbellaags, dus precies goed voor de nu nog frisse lenteochtenden en -avonden.
Ook deze sjaals passen nog net door de brievenbus, ze kosten € 14,95 plus verzendkosten.




Komende week in de planning: nieuwe PORTEMONNEES en ik ga van start met een MOEDERDAG-ACTIE!

Geen opmerkingen: