vrijdag 25 april 2014

Feestweek



Deze week was een rommelige, maar erg gezellige week. De basisschool van onze dochter vierde hun 20-jarig jubileum. Daarom werden er woensdagmiddag ballonnen in de kleuren van de school opgelaten, wat een prachtig gezicht was dat!

Verder stonden er een schoolreisje naar de Efteling, een sport- en speldag met pannenkoekenlunch en bakwedstrijden op het programma.

Aan de bakwedstrijd waag ik me maar niet, maar pannenkoeken bakken voor groep 8? Dat lukt nog wel :-) 


Vandaag heeft groep 7 & 8 nog een sportdag, waarna groep 8 mag gaan jureren tijdens de taartenbakwedstrijd. Vanmiddag wordt de feestweek afgesloten met een hapje en een drankje, waarbij ook de ouders zijn uitgenodigd. Een drukke, maar gezellige week dus, voor de leerlingen!

En dan... is het meivakantie! Dochter heeft maar liefst 2 weken vrij. Zelf werk ik wel gewoon door, maar in een iets lager tempo. Alle bestellingen worden gewoon dagelijks verzonden zoals jullie van mij gewend zijn. Tussendoor doe ik klusjes die zijn blijven liggen, en... heel belangrijk: ik ga heerlijk van mijn tuin genieten. Het is pas vroeg in het voorjaar, maar wat staan de viburnum, de sering en de blauwe regen er al prachtig bij. De appel-, peren- en pruimenboom zaten/zitten vol met bloesem, dus net als ieder jaar hopen we weer op veel fruit (en ieder jaar werden we weer teleurgesteld...) 

Met mijn bleke huid ben ik geen zonaanbidster, maar ik vind dit lentezonnetje heerlijk en wordt het te warm: dan zoek ik de schaduw op.

Voor diegenen die ook vakantie hebben, of lekker er op uit gaan: ik wens je heel veel plezier!




 


Geen opmerkingen: