vrijdag 24 februari 2012

Keep Calm and Carry On

Poster in 4 kleuren
"Keep Calm and Carry On": de oorsprong van deze tekst ligt al in 1939, tijdens het begin van de Tweede Wereldoorlog toen de Britse regering deze tekst op een propaganda poster zette, om de moreel van het Britse publiek te verhogen in het geval van een invasie.

(bron: Wikipedia)
Flight Bag in 4 kleuren

Als groot Engeland liefhebber zie ik deze spreuk al jaren voorbij komen als ik in Engeland ben: op posters, op mokken, op t-shirts... Het leek me dan ook geweldig om ook een aantal van deze artikelen te kunnen verkopen  op Stip & Bloem . En dat is gelukt! Het was nog heel moeilijk om een keuze te maken. Uiteindelijk heb ik gekozen voor tassen in diverse kleuren en uitvoeringen, iPad en iPhone cases, een muismat, posters, muurstickers, (ansicht)kaarten en een klein blikje met pepermuntjes.


Van sommige artikelen is de voorraad beperkt, maar komende week plaats ik de volgende order al weer. Heb je zelf verzoekjes? Mail me dan, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Je vindt de nieuwe collectie hier.

Geniet van je weekend!



3 opmerkingen:

Esmee Styling zei

De poster is helemaal geweldig!!!
Zodra ik een mooie lijst heb in te hangen, schrijf ik er wel een leuk blogje over.

Geniet van dit zonnige weekend.
Esmeralda

Esmee Styling zei

De poster is helemaal geweldig!!!
Zodra ik een mooie lijst heb in te hangen, schrijf ik er wel een leuk blogje over.

Geniet van dit zonnige weekend.
Esmeralda

Wendy Lieuw-A-Sie - van Steijn zei

Bedankt voor je reactie Esmeralda! Ik wil er zelf ook één, maar moet eigenlijk eerst nog "even" een muurtje latexen... Maar hij komt hier zeker te hangen!