zondag 19 februari 2012

Liebster Award

Dit weekend ontving ik de Liebster Award van Esmee Styling. Wat ontzettend leuk, mijn eerste award!

Deze award is een soort kettingbrief onder bloggers. Het heeft tot doel om blogs met minder dan 200 volgers onder de aandacht te brengen. Je krijgt de award van een collega blogger die jouw blog de moeite waard vindt en je extra aandacht wil geven.

De regels:
- Zet de award op je blog.
- Vermeld de gever van de award, natuurlijk met link.
- Geef, als je dit wilt, de award door aan 5 bloggers van jouw keuze. Dit doe je door hun blog met link te vermelden.

Er zijn zoveel leuke blogs die ik graag volg, maar aan deze blogdames geef ik de award  graag door!

- Leuke Lintjes
- Jojojanneke
- Pinka Collection
- Koozie Lifestyle
- Fiedelientje

Veel leesplezier!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach, wat lief dat je 'm doorspeelt naar o.a. Pinka! Ik zal er De nodige tijd aan besteden op mijn blog en op mijn beurt eens goed uitzoeken aan wie ik 'm doorspeel.

Liefs,

Karin (Pinka)

Leuke Lintjes zei

Dank je wel, Wendy! Ik ga er ook even voor zitten.

Groetjes Vera

Annelies - Briks Brocante zei

Bedankt voor je award Wendy! Ik heb deze inmiddels weer doorgegeven aan 5 andere bloggers.
groetjes Annelies