dinsdag 31 juli 2012

Weer thuis!

Inmiddels ben ik weer terug van vakantie. We zijn 2 weken in Engeland geweest (where else?), heerlijk!
Vandaag ben ik alvast weer aan het werk gegaan, zodat morgen alle bestellingen kunnen worden verzonden.

Als ik alles weer op orde heb, zal ik jullie de nieuwste artikelen komen showen. Tot die tijd mogen jullie mijn nieuwe privé aanwinsten bewonderen :-) Een nieuwe mok, en lichtblauwe en roze M&M's uit de M&M's store.

En natuurlijk onze gezinsuitbreiding: maak kennis met: Bolle! Na het overlijden van onze dwerghamster Pluisje, wilde onze dochter Megan nu heel graag een goudhamster. Ze heeft er even op moeten wachten (wegens scoutingkamp en vakantie), maar natuurlijk moest mama maandag meteen op zoek naar een nieuw vriendje! En gelukkig lukte dat uiteindelijk, bij de dierenwinkel "op de hoek" nota bene.


Bolle is nogal een actieve, wat een verschil met de bejaarde Pluisje! De buizen vindt hij helemaal geweldig, vooral het "periscoopje spelen" is favoriet. :-)

Tot later!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hé Wendy
Ook in Londen geweest zo te zien? Naar de M&M-store?
Ik ben net thuis (letterlijk 1 uur en 1 kwartier) van die geweldige stad. Niets bij de Cath Kidston gescoord in de sale? Ik kon 't niet laten ;-).
Geniet nog even na van je vakantie... Doe ik ook.
Groetjes
Daisy Bindels

Wendy Lieuw-A-Sie - van Steijn zei

Wij zijn 1 dag met de trein naar Londen gegaan, puur voor de M&M's store, omdat Megan dat zo graag wilde. De rest van de vakantie hebben we rond getrokken door Zuid Engeland.
En ja, uiteraard heb ik ook bij Cath Kidston ingekocht! Dat volgt later ;-)

Anoniem zei

Haha, die Bolle! :)
Je beker is leuk!!