dinsdag 21 augustus 2012

Schooltassen met naam

Psstt.... 3x raden wat er binnenkort toch weer op de website komt?

Juist ja, de schooltassen met naam. Na mijn blog dat ik ze uit het assortiment haalde, kwamen er erg veel teleurgestelde reacties. En zelf vond ik het toch ook wel erg jammer.

De afgelopen week ben ik dus alvast begonnen om weer een nieuwe voorraad te maken. Er gaat wel iets veranderen: voortaan lever ik alleen uit voorraad. Dus eerst naaien, dan verkopen. Zo blijven de levertijden kort en werkt het voor mij een stuk efficiƫnter. Uiteraard kan er nog steeds een naam op, dat maakt ze nu juist zo uniek!

Ik ben nog wel even zoet en zoals eerder gezegd kan ik er niet altijd even veel tijd voor vrijmaken, maar ik hoop ze binnen een week online te kunnen hebben. Wil je op de hoogte gehouden worden? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief (even mailen naar info@stipenbloem.nl , of registreer je op de website). Of like mijn pagina op Facebook.



Geen opmerkingen: