vrijdag 10 augustus 2012

Weer niet gelukt...

Gisteren schreef ik nog dat ik vandaag de keuken ging schilderen. Dat was voor ik me realiseerde dat ik vandaag nog wel naar Clayre & Eef moest, om wat bestellingen op te halen. En hoe gaat dat dan? Je ziet iets leuks, je ziet nog iets leuks, en voor je het weet heb je je karretje al weer volgeladen. Terwijl je je nog zo had voorgenomen om alléén maar de reserveringen op te halen...

En dan moet het natuurlijk ook meteen in de webshop, dat begrijpen jullie wel. Dus... een overzichtje!

Deze waxinelicht emmertjes bijvoorbeeld. Zelf had ik al een tijdje de tekst "Faith" in mijn woonkamer staan. Maar vandaag bedacht ik me: die zijn natuurlijk ook heel erg leuk voor in de webshop!
Voor de foto heb ik alvast "Home" en "Love" meegenomen, maar je kunt deze emmertjes bestellen in ieder woord wat je maar wilt. Verras me maar: welk woord of welke tekst kies jij? De emmertjes zijn € 3,75 per stuk en je vindt ze hier.


Wat ik ook niet kon laten liggen: deze geweldige hangers van Clayre & Eef. Officieel zijn ze voor Kerst, maar zeg nou zelf: ze zijn toch veel te leuk om maar een paar weekjes op te hangen? 
Het is erg lastig om ze goed op de foto te krijgen, ze zijn van een prachtig materiaal gemaakt: wit met lichte glitters. Het leuke is dat het hart met de duifjes en de kastjes aan beide kanten zo mooi zijn. Dus ook leuk voor in een mooie tak, of eh.... in de Kerstboom natuurlijk. Je vindt ze hier, prijzen al vanaf € 1,95! 

Verder kocht ik nog mooie keukenspullen, maar die moet ik nog fotograferen en staan alleen nog maar met foto's van Clayre & Eef zelf op de site. Die houd je dus nog te goed.


Tot slot verwende ik mezelf met 2 mooie lampenkapjes. Ik ergerde me al een tijdje aan de beige kapjes die er eerst stonden, en toen ik deze vandaag zag was ik meteen verliefd. Ik vind ze prachtig! 
Uiteraard zijn ook deze in de webshop te bestellen. En omdat de keuken verven nu toch niet meer lukt, zet ik vanavond nog een aantal lampenvoeten en andere lampenkappen online.

Die keuken? Morgen een nieuwe dag! Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen: