maandag 22 oktober 2012

Brocante naaidoos en ander moois



Soms moet een bepaald artikel echt even in het zonnetje gezet worden. En dat is zeker het geval met deze brocante naaidoos! Misschien had jouw oma of moeder er vroeger ook zo één? Daarna kwamen die plastic Curver dingen (die ik dus als bordurende tiener had...) en alhoewel die best praktisch waren: mooi waren ze zeker niet.

Toen ik bij Clayre & Eef dan ook dit prachtige witte exemplaar tegen kwam, was ik direct verliefd. Want zeg nou zelf: deze naaidoos mag gezien worden! En nu de avonden steeds langer worden, wordt er ook weer meer gehandwerkt. Ook voor scrapbook liefhebbers of diegenen die graag sieraden maken is dit een ideale opberger. Hij is er overigens ook in onbehandeld hout. Of wat dacht je van een handige lintjesbox? Nooit meer rondslingerende lintjes!



Houd je meer van haken of breien? En liggen de bolletjes wol bij jou ook overal? Bij mij staat sinds kort deze mooie rattan picknickmand naast de bank. Er kunnen ontzettend veel bolletjes wol in!
Uiteraard heb ik zelf ook zo'n mooie Cath Kidston handwerkschaar ingepikt, en een leuk etui om mijn haaknaalden in te bewaren.




Voor mij mogen die lange herfstavonden komen, ik vermaak me wel!

Je vindt al deze artikelen in de rubriek "DIY/HOBBY"

2 opmerkingen:

Sabine zei

Mooie dingen zeg, vind die lintjes doos en de bollen-wol mand echt geweldig. Liefs Sabine

little sweet things zei

Haha ik heb nog steeds mijn beige met bruine curvernaaidoos in gebruik, idd gekregen toen ik een jaar of 12/13 was. Deze zijn echt veel mooier en die handwerkmand komt op mijn verlanglijstje te staan, die is super leuk!
Groetjes, Sas